wtorek

B jak Bruksela, B jak biurko ...

Sporo czasu zajmuje mi przygotowanie pracowni .... oj tak ...
 ... druga ściana ubrana w deseczki czeka na nadanie barwy ...

Dzisiaj jednak o czymś innym miałam pisać ...

BRUKSELA ... BIURKO ... czy to się jakoś łączy ??? 

Dla mnie tak i to bardzo :)


Podczas mojej ostatniej wizyty w Brukseli wpadło w moje ręce biureczko, które jest wyjątkowo PIĘKNE :) a dodatkowo pasuje do krzesła, które miałam już troszkę wcześniej :):):)

Przepraszam za brak skromności, ale nie mogłam napisać inaczej ...
... duży blat, piękne nogi, dwie szufladki, cudne uchwyty ... ach ... RADOŚĆ ... ot co czuję !!!!

fot.LadyDi

Spokojnie, spokojnie ... w takim stanie nie postawię go w pracowni ... choć przyznam, że nie wygląda najgorzej ... jednak nie byłabym sobą, gdybym nie dodała czegoś od siebie.


Zastanawiacie się jak wygląda taki śmieciowy targ ???

Ludzie wystawiający swoje przedmioty na kocach, inni prosto z samochodów, jeszcze inni wystawiają z przyczep kartony pełne skarbów ... 
... znajdziecie tam Pana z deską do prasownia, Panią ze stertą talerzyków, starszego dżentelmena z kolekcją fajek, mężczyznę zacierającego ręce na widok eleganckiej kobiety zbliżającej się do jego kramiku ... a tuż obok będzie ktoś z czymś tak ciekawym, tak wyjątkowym, tak bardzo w Waszym stylu ... właśnie z tym czego szukaliście, właśnie TYM CZYMŚ co daje radość, satysfakcję ... być może tylko nam ...........  ale czy to ważne ???



WARTO SZUKAĆ, WARTO CIESZYĆ SIĘ, WARTO MARZYĆ !!!!!!!!!!


Pamiętajcie, że w takich miejscach nie można przejść obojętnie obok kartonów wypchanych po brzegi ... może w środku czeka na nas coś !!! Właśnie to COŚ ...

Spójrzcie tylko ile tam było pięknych rzeczy ... i śmieci ... jak to na takich targach bywa ...
Jednak łowienie perełek to niesamowita frajda !!!!!
Szkoda, że mój samochód nie jest z gumy :) Wtedy mogłabym wrzucić do niego wszystko co tylko wpadnie mi w oko ...

JESZCZE JEDNO
Widzicie ten zegar !!!!!! będzie mnie prześladował jeszcze przez długi czas ... już prawie, prawie był mój ... a jednak nie jest :(

Bruksela, targ w Brukseli
fot.LadyDi

A już wkrótce premiera ściany ...