poniedziałek

TOALETKA w stylu ... nAsToLaTkI

................

Wreszcie mogę pokazać Wam półeczkę ... jest to część toaletki, którą zrobiłam dla córki.
Od początku do końca stworzyłam ją sama. Ciężko było znaleźć coś w rozsądnej cenie, w odpowiednich rozmiarach i jeszcze w stylu mojej nastolatki ....

fot.LadyDi


A jak to mówią ... gdzie diabeł nie może - tam babę pośle :)
I tak ... zacznę od początku ...
... pamiętacie jeszcze to ...

fot.LadyDi

To był początek mojej pracy ...

Kupiłam sosnową deskę, drewniane podpórki z Castoramy, listwę wykończoną falą i zaczęłam działać :)
Nie powiem, ze było łatwo ...
Na początek przycięłam listwy, później przykręciłam je do półki. Niewielkie szpary jakie powstały wypełniłam szpachlą.
Całość wyszlifowałam i pomalowałam emalią akrylową.
Wydrukowałam stemple i częściowo przeniosłam je transferem, a częściowo uzupełniłam farbą ( za pomocą pisaka)
Na koniec lakierowanie.
Mocowanie podpórek, wiercenie dziur w ścianie i gotowe :)

Najważniejsze były stemple ... 

fot.LadyDi

Numerki ... to kolejna ważna rzecz ...



fot.LadyDi

Cóż ... diabeł tkwi w szczegółach ...

fot.LadyDi

Koszyczki, które powstały jakiś czas temu ... znalazły miejsce na półeczce ...

fot.LadyDi


Ja już wiem, że każda z Was da radę zrobić to samo ... jeśli Ja mogłam ... Wy też dacie radę !!!!



Drugą brakującą częścią ... żeby można nazwać to CUDO toaletką  było zrobienie ramy do lustra ..... ale o tym następnym razem ...

pozdrawiam

92 komentarze:

  1. Minimalizm jest świetny, a Ty wykorzystałaś motyw i dopracowałaś go w każdym najdorobniejszym szczególe. Podziwiam kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje-kazdy da rade...choc przyznam,ze nigdy nie robilam czegos takiego...
    Mebli czy scian tez nigdy nie malowalam,a teraz..prosze i jeszcze radosc mi to sprawia,choc wszyscy mnie pytaja :chce Ci sie to ???...
    Piekna toaletka wyszla!!!Ja szukam czegos dla mnie..alejest ciezko..Jesli znajde to kosztuje fortune,a jesli cena pasuje to jest tak mala....
    Mam jeszcze czasu..:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tego akurat wcześniej nie robiłam ... musi być ten pierwszy raz !!! Wiele osób nie rozumie tej "naszej" frajdy ... albo nie chce ...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj miło, miło ... nie powiem, że nie ...
      dziękuje :)

      Usuń
  4. Zdolna jesteś, fiu fiu , nie ma co , gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana CUDO :) bardzo mi się podoba i świetnie, że zrobiłaś to sama :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... chyba najważniejsze ... że sama ... mam nadzieję, że córka doceni moje starania i będzie "łaskawa" w czasie DOJRZEWANIA i BUNTU ...

      Usuń
    2. Na pewno doceni :)
      a ja jeszcze wpadłam raz zaprosić do siebie po wyróżnienie dla Twojego bloga :) mam nadzieję, że przyjmiesz je ode mnie :)

      Usuń
  6. Wow, I love it. You are very creative and your work is fantastic. Kisses and hugs.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pewno nie zrobiłabym takiej półeczki sama ...
    Ale zdolniacha jesteś!:)
    Podziwiam wszystkie kobiety ,które potrafią stworzyć takie rzeczy!!!Po prostu rewelacyjnie!:)
    serdeczności.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie :) Jestem pewna, że dałabyś radę !!!

      Usuń
  8. Bardzo ambitny projekt, a wykonanie jak zawsze bez zarzutu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba nie aż taki ambitny ... ale dziękuję bardzo :)

      Usuń
  9. Córka pęka teraz z dumy, mnie się b.podoba mi

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Sama bym taka chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolna kobieta z Ciebie. Toaletka, koszyczki wszystko jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Cię za zapał i zdolne rączki!!! Wyszło cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana genialna!!!! ale zdradź mi proszę skąd masz stemple???
    jesteś niesamowita


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też taką chcę, jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ... i zachęcam do pracy :) To w sumie sama przyjemność ...

      Usuń
  15. Zdolniacho TY! Zazdroszczę Ci kreatywności i umiejętności.
    Rewelacyjna toaletka, sama z checią chciałabym taką. Prześliczna!

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiejętności to przeciętne ... staram się nie poddawać !!! Walczę do końca :)

      Usuń
  16. Bardzo piękna półeczka, córka ma bardzo zdolną mamę wypełnioną umiejętnościami. Co na to córka gdy ujrzała efekt końcowy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Po raz kolejny wspaniałe!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło wspaniale. Podziwiam Twoje pomysły i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Pomysłów mam całą głowę ... tylko czas mnie ogranicza :(

      Usuń
  19. świetna !!! pomysł bombowy :) buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Cię, jesteś niesamowicie kreatywna! Córka jest pewnie dumna z Mamy i jej dzieł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest w takim wieku, że chwali się mną :) A to jest strasznie budujące ...

      Usuń
  21. dziewczyno... jesteś poporstu mistrzynią :D
    to co zrobiłaś, poporstu powala mnie :D
    Genialne :D i jak mówisz-szczegóły :D one są najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku ... dziękuję Ci kochana :) Tak miło się robi na sercu ...

      Usuń
  22. super Ci to wyszło ja bym zaangazowała m. , a koszyczki cudne :)))
    grunt żeby uzytkowniczka zaakceptowała :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaakceptowała :) Mój M nie ma za bardzo czasu na takie rzeczy ... szkoda ...

      Usuń
  23. wyszło super :) do tego półeczka jest unikatowa, jak dla mnie bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa poleczka. Corka pewnie sie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Och Ty mamo, czy jest coś czego nie dasz rady zrobić????
    Pięknie to wykonałaś i ozdobiłaś!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Nie boję się niczego ... chwytam się różnych rzeczy i walczę - bo chwilami to istne pole walki ... Nie mówię, że jest różowo ... Chwilami mam dość - uspokajam się i biorę za coś innego ... za jakiś czas wracam do poprzedniego i tak w kółko :)

      Usuń
  26. Ale zdolna jesteś ! Mnóstwo w tym kreatywności i przede wszystkim cierpliwości ; P

    OdpowiedzUsuń
  27. Potrzeba matka wynalazku :) dzieki temu stworzylas naprawde swietna toaletke. Ja jestem pod wrazeniem!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam po wyróżnienie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze mają z Tobą w domu. Dla każdego coś wymyślisz i zrobisz. Świetna toaletka, niepowtarzalna. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana! padłam i wstać nie mogę... toaletka jest REWELACYJNA!!!
    Jesteś niesamowita!! :) Wszystko wygląda cudnie! mam nadzieję, że kiedyś pokażesz nam cały pokój córki?! no nie mogę się napatrzeć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Pokaże cały pokój ... jak porobię jeszcze kilka rzeczy :)

      Usuń
  31. Toaletka wyszła fantastycznie! Napatrzeć się nie mogę!!! Jesteś bardzo zdolna!!! Koszyczki też są piękne, w fajnych kolorach!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie kobiety jak Ty bardzo lubię...które ciężkiej pracy się nie boją...sama robię w drewnie i w sklejce i wiem jaka to jest super przyjemność:) Toaletka jest rewelacyjna....i te stempelki..masz racje: diabeł tkwi w szczegółach:) Twoja praca bardzo mi się podoba i czekam na więcej, pozdrawiam Basia:)
    PS gdybyś tak spełniła moje życzenie...i pokazała w całej okazałości tą toaletkę...byłabym zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :) Pokaże calutką w kolejnych postach :) Chciałabym zrobić jeszcze ścianę ...

      Usuń
  33. Ale Ty masz pomysly:) Piekna ta toaletka:) Usciski

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna robota!Brawo!pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. super zdjęcia! rewelka! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaa to się teraz wyjaśniło! To dopiero projekt, gratuluję! Wiesz co, ja bym chyba nie podołała ... jakoś mnie przerażają wielkie rzeczy :( Toaletka jest piękna i bardzo w stylu nastolatki ;) Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałabyś radę :) To nie jest takie trudne ... serio !!!
      pozdrawiam

      Usuń
  37. Ja bym się nawet nie podejmowała....Jesteś niesamowita-pewnie niejeden facet by się zawstydził...Wyszło cudnie.Serdecznie pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy krok to właśnie uwierzyć we własne siły :)

      Usuń
  38. przepiękna toaletka :) zdolniacha z Ciebie, ale pewnie się powtarzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. REWELACJA!!! FANTASTYCZNY efekt!!! Wspaniałe detale!!! CUDO!!! Może kiedyś też przyjdzie mi zrobić coś podobnego??? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zainspitujesz swoja toaletka nie jedna osobe. Pomyslu i wykonania gratuluje! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak miło czytać takie komentarze ...

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka piękna ! ;3
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :***
    http://kalapublicdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nastolatka może być dumna ze swojej mamy, a mama dumna ze swojego pomysłu. Dałaś mi niesamowitego kopa do działania tym postem. Okazuje się, że tak niewiele trzeba, żeby zrobić tak dużo! Jesteś super, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie to zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pieczątki wygrywają! Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń